٢٠٠٨-١٠-١١

نونة.. بنوتة صغنونة!

نونة.. إيمان.. بنت أختي.. أحلى ما في الكون!
(الصورة باستخدام بيكاسا 3 بيتا )
Posted by Picasa

هناك ١٢ تعليقًا:

  1. سكر يا بني ..


    عقبال ما نعمل إحنا كدا لاولادك ونقول عليهم أحلى ما في الكون :)

    ردحذف
  2. وأنا أشهد بأنها أحلى كتييييييييييير من الصور..
    وبقت بتمشيييي..

    ردحذف
  3. أحمد:

    طبعا سكر.. أو "عثل" كما تصف هي نفسها الآن..!
    أشكرك يا فندم.. وعقبى لأولادك العفاريت :)

    غير معرف:
    هش يا واد يا خالو!

    ردحذف
  4. ربنا يخليهالكوا يااارب:)
    و عقبال ما افرح بعيالك يابني:)

    ردحذف
  5. شكرا..
    بس تفرحي بعيالي؟
    طب افرحي بيّ أنا الأول!
    عموما إن شاء الله.. ربنا يديكي طولة العمر :) .. بس انتي الأول.. أظن كده!

    ردحذف
  6. ماهي دي دعوه مختصرة معناها افرح بيك يارب و تجيب عيال زي العسل كدا ان شاء الله و افرح بيهم ان شاء الله:)
    انا الاول ليه ان شاء الله
    هىء قال انا الاول قال
    مسم

    ردحذف
  7. Killua:

    يا سلام! كل ده كنتي تقصديه؟.. إيه البلاغة دي!
    ماشي.. أيوة طبعا انتي الأول.. أقولك.. طبيعي يعني.. بلاش.. عندك عروسة؟

    ردحذف
  8. ههههه
    انا في ديك الساعةلما ادور على عروسة لابني
    ان كنت بشتغل خاطبه للغريب
    قول انت بس المواصفات و انا اقلب البلد عليها D:

    ردحذف
  9. خاطبة؟
    لا.. وعلى إيه؟.. طالما فيها خاطبة، يبقى اختاري على ذوقك بقى.. المهم تكون بتعرف تطبخ! ..
    شاتا حقيقيا..!

    ردحذف
  10. ههههههه
    اوعى تقول ان الشات محرم هنا كمان D:
    تكون بتعرف تطبخ!
    ياااااه يابني طلبك صعب اوي اليومين دولD:
    هحاول الاقيه بس انت اصبر بقىD:

    ردحذف
  11. لا محرم إيه؟
    خدي راحتك ع الآخر.. وحتى لو عايزة تقولي "جتنا نيلة في حظنا الهباب" مفيش مشكلة خالص..!
    آديني مستني.. :)

    ردحذف
  12. أول مره ازور فيه مدونتك...حلوه.
    بأعتقادي الشخصي لما يكون عندك أولاد راح تلاقيهم أحلى بشتير من تونه...ما في أحلى من انتاجك الشخصي! :)

    ردحذف